Семінар-практикум для асистентів вчителів
8 та 11 листопада 2019 рокуна базі Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №23 відбувся семінар-практикум для асистентів учителів «Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами – документ та процес».
У ході семінару учасники :
● розібрали етапність написання ІПР;
● визначилися з роллю асистента при складанні ІПР;
● сформували практичні навички щодо визначення наявних знань, умінь та потреб, навчальних цілей та адаптації/модифікації навчальних завдань.
Зустріч колег пройшла у доброзичливій, дружній, жвавій атмосфері. Присутні мали змогу висловити свої думки , а також поглибити та відпрацювати у командній роботі навички складання ІПР.
.
Коментарi