Комунальна установа Інклюзивно-ресурсний центр №1 Сумської міської ради


розпочав своє функціонування з 02.10.2018 року

Діяльність Інклюзивно-ресурсного центру №1 Сумської міської ради спрямована на забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти (у тому числі в професійно-технічних закладах освіти) шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Основними завданнями Центру є:
1. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, у тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини.
2. Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти) та не отримують відповідної допомоги.
3. Участь педагогічних працівників Центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.
4. Надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації інклюзивного навчання.
5. Надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно- розвиткових послуг таким дітям.
6. Консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів.
7. Надання консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
8. Моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, у яких вони навчаються.
9. Організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.
10. Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, починаючи з раннього віку, у разі потреби із залученням відповідних спеціалістів.

Статут КУ ІРЦ №1 СМР



/Files/images/166574895_297294501763848_7348650141995786052_n.jpg

Директор ІРЦ - КРИКУНЕНКО Юлія Олександрівна



У центрі Вас радо зустріне наш дружній колектив:


/Files/images/328953254_736198104467718_8960713358432871898_n.jpg


/Files/images/C19C6F1C-CCAA-438F-9389-C3C292B9FCD3.jpeg
Учитель-логопед Борисова Людмила Іванівна

Закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка в 2007 році, кваліфікація: вчитель загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи. Логопед.Спеціальність "Корекційна освіта. Логопедія".
Сьогодення вимагає володіння сучасними, новітніми, нетрадиційними технологіями і методиками, використання яких допоможуть ефективно, творчо працювати з особами із особливими освітніми потребами. В своїй роботі використовую кінезіологічні вправи, біоенергопластику, Су-Джок терапію елементи пісочної терапії, арт-терапії, ІКТ, сміхотерапію, казкотерапію, точковий масаж, які сприяють розвитку фонаційного дихання, артикуляційного та пальцевого праксиса, мовлення, пам’яті, мислення, уваги, а також нормалізують м’язовий тонус, стимулюють мовленнєві зони у корі головного мозку. Постійно підвищую свій професійний рівень, працюю над самовдосконаленням, саморозвитком. Впроваджую ефективні методи роботи з особами які мають мовленнєві порушення, ділюся з педагогами, навчаю батьків у процесі корекції мовленнєвих порушень під час індивідуальних бесід, консультацій, корекційно-розвиткових занять.


/Files/photogallery/image (6).jpgУчитель-дефектолог Коваленко Анна Миколаївна

Закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Корекційна освіта». Стаж роботи за спеціальністю 12 років. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії".
У своїй роботі застосовую сучасні інтерактивні методи навчання: організації навчально-пізнавальної діяльності, стимулювання і мотивації, контролю і самоконтролю. Використовую Су-Джок-терапію, техніки пісочної терапії, арт-терапії, ІКТ, що безперечно дає позитивні результати.
Упевнена, що творчий підхід, використання альтернативних методів і прийомів сприяють більш цікавому, різноманітному і ефективному проведенню корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.


/Files/images/7BAE9BA5-0E83-4012-B128-C0D7BD9585D0.jpeg

Практичний психолог Хомутенко Юлія Олександрівна

Закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка за спеціальністю "Практична психологія. Соціальна педагогіка".

Моя робота- це великий відрізок мого життя, де я намагаюсь викладатися. Я працюю на результат, прогрес, користь, адже немає в світі нічого важливішого, ніж діти.
Переді мною стоять безліч завдань і велика мета- забезпечити комфортні умови життя дитини в соціумі, стимулювати формування навичок і розвиток здібностей на належному рівні.
Працюю в різних напрямках і використовую різноманітні методи в роботі, індивідуальний підхід.
У дітей немає ні минулого, ні майбутнього, зате, на відміну від нас, дорослих, вони вміють користуватися сьогоденням.(Жан ле Лабрюйер)

/Files/images/195710058_2142497139222620_8927934599673231721_n.jpg

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ РЕЗНІЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка за спеціальністю "Практична психологія. Соціальна педагогіка".
Життєве кредо: Людина відзеркалюється у своїх вчинках.
Педагогічне кредо: Допомогти дитині знайти себе у світі та світ у собі.
Метою роботи є: збереження і зміцнення психічного здоров'я дітей, їх гармонійний розвиток, а також надання своєчасної допомоги дітям, батькам у вирішенні психологічних проблем розвитку, що виникають в різних життєвих ситуаціях. В своїй роботі використовую індивідуальний підхід, а також різні форми і методи, зокрема психологічні, педагогічні, соціологічні.
Найкращий спосіб зробити дитину хорошою - це зробити її щасливою. (Оскар Уайльд)

/Files/images/330306686_1274405776756397_7293168967203295720_n.jpg

ЛОГОПЕД ЗАБАРА АННА МИКОЛАЇВНА

Закінчила Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка за спеціальністю (Спеціальна освіта.Логопедія). Отримала кваліфікацію Логопед -дефектолог, спеціальний психолог. У своїй діяльності використовую різні методи та техніки, які спрямовані на корекцію порушень звуковимови у дітей, зокрема:нетрадиційну артикуляційну та дихальну гімнастику, кінезіологічні вправи, тілесно- орієнтовані технології, моторне планування, елементи сенсорної інтеграції.
На своїх заняттях використовую комплексний підхід.
"Кожна дитина з особливостями -сильніша за будь кого з нас, вона перемагає в битвах про які ми навіть не здогадуємося".
Діти – це наша радість, щастя й надія, це наше майбутнє. Кожен із нас мріє виростити свою дитину здоровою, інтелектуально розвиненою, виховати цікавого співрозмовника з багатим словниковим запасом і чітким правильним мовленням.

/Files/images/369198912_1362564364325076_3354051789978919846_n.jpg

Учитель-дефектолог Довгаленко Ірина Миколаївна

Закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Дефектологія. Корекційна педагогіка. Соціальна реабілітація». Стаж роботи за спеціальністю 11 років.
Кваліфікаційна категорія "спеціаліст І категорії".
Педагогічне кредо «Освіта – скарб; праця – ключ до нього» П. Буаст
У своїй роботі з дітьми я дотримуюсь такої моделі педагога:
- СОЦІАЛЬНЕ СПРЯМУВАННЯ: Емоційна стійкість, відповідальне ставлення до своїх обов’язків, соціальна активність, емпатійність, доброта, загальна гуманна культура, педагогічний такт (гуманізм, справедливість)
- ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СПРЯМУВАННЯ: знання загальної і корекційної педагогіки та психології, які стосуються психологічного розвитку особистості. Знання індивідуально-психологічних особливостей особи з різними проблемами в розвитку. Вміння працювати в команді, аналізувати, прогнозувати та планувати індивідуальну програму розвитку «особливої» дитини.
Кiлькiсть переглядiв: 1542

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.